Szót fogadtam! - VKF 22



Én tényleg szót fogadtam és ez alá a csinos krumplipüré paplan alá rejtettem mindent: husit, fűszert, zöldséget! Csak aztán majdnem lemaradtam, illetve le is maradtam a határidőről, de háziasszonyunk türelmének hála csak sikerül még az utolsó utáni utolsó pillanatban vkfelnem! Egyébként elég gyakori vendég nálunk az egytálétel, különösen a sütőbe-berakom-rá-sem-nézek-pikk-pakk-kész verziót szeretem. Mint például ezt.


Hozzávalók:
500 g pulykamell vékonyra szeletelve
2 gerezd fokhagyma
2 db kápia paprika
pár db barna csiperke
1 kg mirelit zöldség, vegyesen (nálam kukorica, bab, borsó, zöldbab, hagyma)
200 g gouda sajt szelve
só, bors, chili
tetejére krumplipüré 1 kg krumpliból

Előkészíteni pedig rövidebb ideig tart, mint leírni. Egy 30 cm x 40 cm -s tepsit bedörzsölök fokhagymával, majd az aljára terítem a mirelit zöldség felét. Rászórom a nagyobb darabokra vágott gombát és a szintén nagyobb darabokra vágott kápia paprikát. Sózom, borsozom, majd ráfektetem a zúzott fokhagymával, chilivel, sóval bedörzsölt pulykamellszeleteket, majd rá a szép szelet sajtokat, végül a zöldség másik felével befedem. Fűszerezem egy picit, majd fóliával letakarva úgy fél órát sütöm. Ennyi idő alatt bőven elkészül a krumplipüré. Ha ez kész rákenem a zöldséges husi tetejére, majd újabb 25 percre visszatolom a sütőbe.

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya