Pulykamell rozmaringos, rózsaborsos mártásban



Gyors vacsi, abszolút az, pláne, ha maradék husi felhasználás történik, mint nálunk. Múltkorijában sütöttem egyben pulykamellet almával és újhagymával. Ehhez készült a balzsamos krumpliköret. Nos, a husi fele megmaradt másnapra. A pulykamell sütve viszont csak frissen finom igazán. így hát felszeleteltem a húst és egy finom, tejszínes fűszeres mártásban újítottam fel. Ehhez 2 evőkanálnyi lisztet szárazon középbarnára pirítottam, majd felöntöttem fél liter húslevessel (ami sajna elfogyott, így ideje újabb kondérnyi húslevest főzni és betárazni a fagyasztóba). Hozzáadtam két kanálnyi metélt rozmaringot és némi frissen őrölt rózsaborsot és egy kevés (úgy fél kávéskanálnyi lehetett) tört koriandermagot. Mikor kezdett besűrűsödni felöntöttem 2 deci tejszínnel, visszatettem a husikat bele és összerottyantottam. Ennyi idő alatt a köretként tálalt makkeroni is megfőtt. Mozsárban tört rózsaborssal díszítettem.

Hasonló alapanyagokból

3 megjegyzés:

Vesta írta...

Remekül néz ki, és tetszik a fűszerezés!

Grenadine írta...

jáátéék :)

Krisztina írta...

Küldtem Neked egy körkérdést.
http://izkaravan.blogspot.com/2008/11/mita-fzl-s-mirt-krkrds.html

Copyright @ 2007-2009 lilahangya