Füge leveles tésztában sütve



Egyre nagyobb édesség utáni sóvárgás kergetett a hűtő felé. Csokit enni nem akartam, de néhány szem füge, szám szerint négy várt a sorsára. Előző nap már nem is tudom milyen megfontolásból elővettem a fagyasztóból egy adag leveles tésztát. Négy szem fügéből túl sok minden nem készülhet, így kiegészült még némi szilvával és pár szem almával. Amolyan gyümölcsös mindenféle lett belőle, falatkák, kinek mi ízlik. Egy nagy bögrét vagdostam körbe, kb. tíz centi átmérőjű köröket kapva, összesen, ha jól emlékszem 15 darabot. A fügéket és a szilvákat bebugyoláltam, az almákat félbevágtam, majd viszonylag sűrűn beirdaltam és bevontam őket baracklekvárral. A szélüket, tetejüket megkentem tojással, fügék és a szilvák még mandulát is kaptak.

Hasonló alapanyagokból

1 megjegyzés:

Latsia írta...

Nem tudom hová írhatok Neked, ezért ide fogok.
Azért nem szoktam SOHA odaírni azok mellé a receptek mellé, hogy honnan vannak, amiket újságból veszek ki, mert nem tartom számon, hogy melyikből származik.
Nyilvánvaló, hogy nem vagyok szakács, így aligha az én tulajdonaim a receptek.
Akkor viszont természetesen a recept mellé írom a forrást, ha valaki Gasztrobloggertől, vagy Fórumtársamtól van. pontosan úgy, ahogyan a többiek is teszik ezt.
Ha Téged ez zavar, nagyon sajnálom, de ahogy nézegetettem a blogokat, nem nagyon találok újságnév beírást, márpedig aligha mindenki megvásárolt és megnevezett könyvből, vagy saját kútfőből főz...:O)
De mivel a válaszom nem kapcsolódik igazán ehhez a sütidhez, nyugodtan töröld ki, csak nem tudtam hová írni Neked.
Ja és egyébként nem vagyok az a típus, mint itt soka, aki mgváltoztat 2 ek-nyi hozzávalót egy netről leszedett recepten és úgy adja elő, mintha a sajátja volna....
További kellemes blogolást Neked!;O)

Copyright @ 2007-2009 lilahangya